Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко О. П.-
dc.contributor.authorГоробинська М. В.-
dc.date.accessioned2025-10-28T10:24:29Z-
dc.date.available2025-10-28T10:24:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБутенко О. П. PR як інструмент брендингу / О. П. Бутенко, М. В. Горобинська // Бізнес Інформ . - 2025. - №7. - C. 547–554.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37446-
dc.description.abstractМета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні та концептуалізації ролі публічних комунікацій (PR) як інструменту стратегічного управ¬ління брендом в умовах трансформації інформаційного середовища, посилення соціального запиту на етику, прозорість і довіру. У дослідженні про¬аналізовано сучасні наукові підходи до визначення функцій PR у системі бренд-менеджменту, зокрема інформування, репутаційного впливу, форму¬вання емоційної прихильності та підтримання соціальної відповідальності. Особливу увагу приділено виявленню взаємозв’язків між стратегічною ціллю бренду, каналами комунікації, емоційним змістом повідомлень та етичними стандартами, що регулюють сферу PR. На основі огляду акту¬альних публікацій українських і зарубіжних дослідників систематизовано моделі комунікаційного впливу (AIDA, PESO, SOSTAC, Customer-Based Brand Equity Model), що застосовуються в сучасному брендингу, з урахуванням викликів цифровізації, культурної чутливості та інституційної довіри. У результаті дослідження побудовано концептуальну модель PR-брендингу як системи взаємопов’язаних компонентів, яка візуалізує та відобра¬жає механізми формування сталого бренду в умовах інформаційної динаміки. Модель дозволяє виявити точкові впливи, що визначають силу брен¬ду в комунікаційному середовищі, а також ідентифікувати ключові змінні: стратегічну мету, соціальну відповідальність, емоційний вплив і канали комунікації. Перспективами подальших досліджень є емпіричне тестування моделі на прикладах реальних брендів, розробка кількісних індикаторів ефективності PR-комунікацій та адаптація глобальних етичних стандартів до локального комунікаційного контексту. Отримані результати можуть бути використані для підвищення ефективності бренд-стратегій у бізнесі, громадському секторі та неурядових організаціях.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectPR-комунікаціїuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectемоційна залученістьuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectстратегічний іміджuk_UA
dc.subjectкомунікаційна модельuk_UA
dc.titlePR як інструмент брендингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2025-7_0-pages-547_554.pdf630,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.