Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДлігач А. О.-
dc.date.accessioned2025-10-30T09:15:33Z-
dc.date.available2025-10-30T09:15:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДлігач А. О. Побудова карт об'єднаних просторів для аналізу розбіжностей у позиціонуванні / А. О. Длігач// Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 23-25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37483-
dc.description.abstractIn the article the essence and the importance of building the maps of the consumers' new trade marks adoption with the aim of finding out the consumers' preferences and working out the positioning strategirs for the enterprise trade marks are considered. The connection of the process of creating the successful trade mark with the current competitive situation on the market and with the conversion of the received information into the trends of creating the distinctive characteristics of the trade mark are shown.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectконкурентні стратегіїuk_UA
dc.subjectкарти сприйняття торгових марокuk_UA
dc.subjectкарти об’єднаних просторівuk_UA
dc.subjectстратегія позиціонуванняuk_UA
dc.titleПобудова карт об'єднаних просторів для аналізу розбіжностей у позиціонуванніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
длігач.pdf627,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.