Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульгіна Л. М.-
dc.date.accessioned2025-11-21T12:01:47Z-
dc.date.available2025-11-21T12:01:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationШульгіна Л. М. Мотиваційно-психологічне підґрунтя поведінки споживачів туристичного продукту / Л. М. Шульгіна // Економіка розвитку. – 2005. – № 3 (35). – 27-31.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37726-
dc.description.abstractIn the article the author’s typology of tourist product user is offered and the causal-effective connections between the tourist’s belonging to the definite psychologycal type and to the peculiarities of its behaviour are indicated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectмотив аффіліаціїuk_UA
dc.subjectподорожуванняuk_UA
dc.subjectмотивація контролюuk_UA
dc.subjectособисті цінностіuk_UA
dc.titleМотиваційно-психологічне підґрунтя поведінки споживачів туристичного продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шульгіна.pdf699,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.