Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалежная М. С.-
dc.contributor.authorСаламашенко И. Н.-
dc.date.accessioned2013-09-23T12:32:29Z-
dc.date.available2013-09-23T12:32:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВалежная М. С. Социально-психологические аспекты влияния рекламы на студентов / М. С. Валежная, И. Н. Саламашенко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 18 - 20en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780-
dc.description.abstractРассмотрены различные аспекты влияния рекламы на студенческую молодежь, обобщены социально-психологические факторы влияния рекламы на студентов. Выявлены последствия воздействия рекламных сообщений на молодежь и поведение студентов.en_US
dc.description.abstractVarious aspects of influence of advertising on student's youth are considered, social and psychological factors of influence of advertising on students and generalized. The consequences of advertising messages impact on youth and students’ behaviour are revealed.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмолодежьen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectсоциально-психологические аспектыen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.titleСоциально-психологические аспекты влияния рекламы на студентовen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.117-057.875en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.