Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевковець О. М.-
dc.date.accessioned2025-12-03T13:53:22Z-
dc.date.available2025-12-03T13:53:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛевковець О. М. Екосистемні стратегії бізнесу: класифікація та обґрунтування вибору / О. М. Левковець // Сталий розвиток економіки. - 2025. - № 6 (57). - С. 78-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37912-
dc.description.abstractВ роботі запропоновано класифікацію екосистемних стратегій бізнесу за різними критеріями. Уточнено сутність і складові бізнес-екосистеми та екосистемної стратегії. Розкрито механізми створення цінності та розвитку цифрових екосистем. Визначено критерії класифікації екосистемних стратегій (цілі компанії, тип екосистеми, вектор її розвитку, роль компанії в екосистемі). Ідентифіковано два типи екосистемних стратегій: оркестратора (стратегія екосистеми) та учасника (участі в екосистемі). Відповідно до них класифіковано та охарактеризовано основні види стратегій, розглянуто особливості вибору стратегічних альтернатив. Особливу увагу приділено стратегіям закритих і відкритих екосистем (стратегії оркестратора), мінімально життєздатного сліду, мультихоумінгу та єдиної екосистеми (стратегії учасника).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбізнес-екосистемаuk_UA
dc.subjectструктурний підхідuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectстратегія екосистемиuk_UA
dc.subjectстратегія участі в екосистеміuk_UA
dc.titleЕкосистемні стратегії бізнесу: класифікація та обґрунтування виборуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.