Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихватенко В. М.-
dc.contributor.authorАфанасьєва О. М.-
dc.date.accessioned2025-12-08T23:39:54Z-
dc.date.available2025-12-08T23:39:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВихватенко В. М. Антикризові SMM-стратегії медійних брендів в умовах репутаційної кризи / В. М. Вихватенко, науковий керівник: О. М. Афанасьєва //Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, 28 листопада 2025 р. - Рівне, 2025. – С. 658-660.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37998-
dc.description.abstractСтаття аналізує антикризові SMM-стратегії медійних брендів. Розглянуто ключові моделі реагування на репутаційні кризи в цифровому середовищі. Проаналізовано інструменти моніторингу та комунікації для мінімізації репутаційних ризиків та відновлення довіри аудиторії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectантикризові стратегіїuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectмедійні брендиuk_UA
dc.subjectрепутаційна кризаuk_UA
dc.subjectкризові комунікаціїuk_UA
dc.titleАнтикризові SMM-стратегії медійних брендів в умовах репутаційної кризиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Антикризові SMM-стратегії медійних брендів.pdf413,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.