Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorWang Honghai-
dc.date.accessioned2025-12-11T22:30:55Z-
dc.date.available2025-12-11T22:30:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationWang Honghai Social and communication support of an organization / Wang Honghai // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – 2025. - № 3 (вересень). – С. 59-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38047-
dc.description.abstractSocial and communication support constitutes a vital element of ethical management practices and serves as a key determinant of organizational success in competitive environments. It ensures the transparency and inclusiveness of managerial decisions, fosters trust among employees and stakeholders, and contributes to the formation of a positive corporate image. The purpose of this study is to examine contemporary scientific approaches to understanding social and communication support as an integrated management category that unites the content, institutional, and technological components of social interaction within an organization.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectsocial and communication supportuk_UA
dc.subjectsocial communicationuk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.titleSocial and communication support of an organizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (КМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ван Хунхай_тези_молодіжний вісник.pdf222,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.