Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.date.accessioned2025-12-16T23:33:43Z-
dc.date.available2025-12-16T23:33:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Використання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки вражень / К.В. Ларіна // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – № 3 (вересень). - С. 196-198.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38159-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання архетипів бренду як ефективного інструменту формування емоційного зв’язку з аудиторією в умовах розвитку економіки вражень. Проаналізовано роль архетипів у побудові цілісного образу бренду, здатного резонувати з цільовою аудиторією на рівні підсвідомості. Показано практичну цінність застосування архетипів у соціальних мережах, зокрема для формування цифрової ідентичності бренду, а також окреслено значення ефективного брендингу в українському контексті.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectархетип брендуuk_UA
dc.subjectекономіка враженьuk_UA
dc.subjectбренд-комунікаціїuk_UA
dc.subjectемоційний зв’язокuk_UA
dc.subjectбренд-ідентичністьuk_UA
dc.subjectсоціальний медіа маркетингuk_UA
dc.titleВикористання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки враженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларіна К.В. Використання архетипів 2025 репозиторій.pdf565,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.