Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38254
Назва: Маркетингова комунікаційна політика в умовах цифровізації
Автори: Мельник К. Д.
Теми: маркетингова комунікаційна політика
цифровізація
стратегічне планування комунікацій
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Мельник К. Д. Маркетингова комунікаційна політика в умовах цифровізації / К. Д. Мельник // Сучасні напрямки розвитку менеджменту та економіки в умовах VUCA-світу : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 14 листопада 2025 р. – Харків : ХНАДУ», 2025. – C. 514-516.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність маркетингової комунікаційної політики та досліджено її роль в умовах цифровізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38254
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник.pdf506,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.