Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко Н. О.-
dc.contributor.authorМельник К. Д.-
dc.date.accessioned2025-12-20T23:52:28Z-
dc.date.available2025-12-20T23:52:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтепаненко Н. О. Цифрова трансформація маркетингових комунікацій: виклики для економічної політики України / Н. О. Степаненко, К. Д. Мельник // Публічне управління: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 95-річчю з дати заснування Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, 28 листопада 2025 р. – Харків : ТОВ «Константа», 2025. - С. 396-400.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38271-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність і трансформація маркетингових комунікацій, їх вплив на економічну політику України.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectекономічна політикаuk_UA
dc.titleЦифрова трансформація маркетингових комунікацій: виклики для економічної політики Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степаненко_Мельник_тези.pdf304,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.