Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38272Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Калашник О. С. | - |
| dc.contributor.author | Афанасьєва Н. Є. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-20T23:57:02Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-20T23:57:02Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Калашник О. С. Особливості емоційної сфери дошкільників в умовах воєнного стану / О. С. Калашник, Н. Є. Афанасьєва // Габітус. - 2025. - Вип. 74. - С. 205‒208. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38272 | - |
| dc.description.abstract | У статті було досліджено особливості емоційного стану дітей, що мешкають разом із батьками в Краматорську Донецької області, в безпосередній близькості до зони активних бойових дій. За основу було взято тріаду показників психічного стану, актуальну в умовах постійного впливу стресогених факторів: соціальну невпевненість, тривожність, агресію. Ці показники досліджувалися на основі аналізу анкетних даних, отриманих від батьків дітей. Подібне дослідження було виконано паралельно в дітей дошкільного віку, що мешкають разом із своїми батьками у відносно мирному і спокійному регіоні України – Східниці Львівської області. Отримані результати дозволили встановити, що у дітей раннього й дошкільного віку з регіону, наближеного до зони активних бойових дій, загальний середній показник критеріїв соціальної невпевненості помітно вищий, ніж у дітей, які проживають у мирному регіоні. За комплексом критеріїв тривожності також було виявлено значну різницю в показниках у дітей із протилежних за станом регіонів України. Середній показник у дітей раннього і дошкільного віку в краматорській групі був помітно вище, ніж у дітей зі Східниці. Аналіз анкетування агресивності підтвердив вказану вище тенденцію: в краматорській групі комплексний середній показник агресивності набагато більший, ніж в групі східнянській. Підсумкові результати дослідження продемонстрували, що стан емоційної сфери дітей раннього та дошкільного віку з прифронтової зони помітно відрізняється від аналогічних показників у однолітків, що мешкають у відносно мирних регіонах України. Така ситуація потребує додаткової розробки методик корекції психічного стану (емоційної сфери) дітей війни, зокрема, заснованих на тілесно орієнтованій терапії. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | емоційна сфера | uk_UA |
| dc.subject | дошкільники | uk_UA |
| dc.subject | військовий стан | uk_UA |
| dc.subject | соціальна невпевненість | uk_UA |
| dc.subject | агресія | uk_UA |
| dc.subject | тривожність | uk_UA |
| dc.title | Особливості емоційної сфери дошкільників в умовах воєнного стану | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті студентів (ПС) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Калашник, Афанасьєва.pdf | 182,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.