Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибальченко І. І.-
dc.date.accessioned2013-11-14T07:41:55Z-
dc.date.available2013-11-14T07:41:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРибальченко І.І. Проблеми формування конкурентної стратегії на вітчизняних підприємствах / І.І. Рибальченко // Управління розвитком. - 2013. - №17. - С. 66 - 68en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4316-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні засади розуміння стратегії та конкурентної стратегії, визначено основні методи вибору стратегій та виокремлено проблеми, пов’язані з використанням подібних методів на вітчизняних підприємствах.en_US
dc.description.abstractРассмотрены теоретические предпосылки понимания стратегии и конкурентной стратегии, определены основные методы выбора стратегий и выделены проблемы, связанные с использованием подобных методов на отечественных предприятиях.en_US
dc.description.abstractThis article examines the theoretical prerequisites of understanding strategy and competitive strategy, the basic methods of the strategy selection are distinguished and the problems concerning the application of such methods at domestic enterprises are revealed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectматрицяen_US
dc.subjectзакритістьen_US
dc.subjectсинергічний ефектen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.332.4:005.21en_US
Розташовується у зібраннях:№ 17



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.