Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова О. Ю.-
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-11-21T09:28:45Z-
dc.date.available2013-11-21T09:28:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМоделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова) / Н. В. Кулєшова // Науковий інформаційний журнал «Бізнес Інформ». – 2010.– № 4(1). – С. 82–86.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4457-
dc.description.abstractВ роботі запропонована блок-схема алгоритму, що дозволяє всебічно оцінити ринкову долю туристичних підприємств. За допомогою кластерного аналізу проведена динамічна кластеризація, та визначені чотири основних класів туристичних підприємств за показником їх ринкової долі. На підставі панельних даних побудована модель оцінки ринкової долі туристичних підприємств з фіксованими ефектами.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectринкова часткаen_US
dc.subjectтуристичні підприємстваen_US
dc.subjectінформаційний простір ознакen_US
dc.subjectпоказники туристичної діяльностіen_US
dc.subjectкластерний аналізen_US
dc.subjectкластерen_US
dc.subjectмодель з фіксованими ефектамиen_US
dc.subjectіндивідуальні ефектиen_US
dc.titleМоделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8.012.2en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdf303,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.