Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2013-12-06T12:09:52Z-
dc.date.available2013-12-06T12:09:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБєлікова Ю.В. Політична реклама як чинник формування довіри до влади / Ю. В. Бєлікова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Сер. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – 2011. – № 941. – С. 204-207.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4511-
dc.description.abstractУ статті аналізується політична реклама як чинник формування довіри до влади. Ґрунтуючись на матеріалаx фокус-групових досліджень, авторка розглядає причини відсутності довіри до політичної реклами, визначає чинники, що зумовлюють емоційний відгук на рекламу. Політична реклама представлена як засіб формування соціального капіталу політичного лідера та партії, складовою частиною якого є довіра.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНУ імені В.Н. Каразінаen_US
dc.subjectдовіраen_US
dc.subjectполітична рекламаen_US
dc.subjectсоціологія емоційen_US
dc.subjectсоціальний капіталen_US
dc.titleПолітична реклама як чинник формування довіри до владиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 316.613.4en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.