Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоргуль Т. В.-
dc.date.accessioned2014-02-10T12:26:15Z-
dc.date.available2014-02-10T12:26:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВоргуль Т. В. Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України / Т. В. Воргуль // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 14 - 17en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5200-
dc.description.abstractРозглянуто передумови сучасного розвитку рекламного ринку, виявлено основні особливості його розвитку в Україні, проаналізовано об'єм рекламного ринку за видами носіїв, визначено основні тенденції розвитку галузі.en_US
dc.description.abstractThe article describes the prerequisites for modern development of the advertising market, identifies the main features of its development in Ukraine, analyzes the volume of the advertising market by types of media, and determines the basic development trends in the industry.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectринок рекламних послугen_US
dc.subjectтенденції розвиткуen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleСучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку Україниen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.1(477)en_US
Розташовується у зібраннях:№ 1-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.