Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалущак А. В.-
dc.date.accessioned2014-08-05T06:49:51Z-
dc.date.available2014-08-05T06:49:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГалущак А.В. Украинская реклама и ее развитие / А.В. Галущак // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 29 - 31en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7250-
dc.description.abstractРассмотрены основные периоды и ключевые даты развития рекламы, выделены главные особенности каждого периода становления рекламы. Проанализирована работа крупных украинских рекламных агентств. Изложены предположительные прогнозы дальнейшего развития рынка рекламы.en_US
dc.description.abstractРозглянуто основні періоди і ключові дати розвитку реклами, виділено головні особливості кожного періоду становлення реклами. Проаналізовано роботу великих українських рекламних агентств. Викладено приблизні прогнози подальшого розвитку ринку рекламиen_US
dc.description.abstractThe main periods and key dates of development of advertizing are considered, the main features of every period of formation of advertizing are marked out. Work of large Ukrainian advertizing agencies is analysed. Presumable forecasts of further development of the market of advertizing are stated.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламный плакатen_US
dc.subjectрекламная идеяen_US
dc.subjectкампанияen_US
dc.subjectрекламное газетное изданиеen_US
dc.subjectИнтернет-рекламаen_US
dc.titleУКРАИНСКАЯ РЕКЛАМА И ЕЕ РАЗВИТИЕen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.19en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галущак.pdf269,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.