Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарова О. В.-
dc.date.accessioned2014-08-07T07:47:57Z-
dc.date.available2014-08-07T07:47:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗахарова О.В. Використання інтернет-технологій у маркетингу та проблема забезпечення інформаційної безпеки / О.В. Захарова // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 46 - 48en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7281-
dc.description.abstractВизначено основні напрями і засоби використання Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств, а також вигоди, які отримуються користувачами в процесі використання можливостей мережі.en_US
dc.description.abstractОпределені основные направления и способы использования Интернета в маркетинговой деятельности предприятий, а также выгоды, которые извлекаются пользователями в процессе использования возможностей сетиen_US
dc.description.abstractThe main areas and means of using the Internet in the marketing activities of enterprises, as well as benefits derived by users from the use of the web resources were determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectІнтернет-технологіїїen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectфункціональні напрямиen_US
dc.subjectweb-сторінкиen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectбезпека інформаціїen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ ТА ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.131.17en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарова.pdf261,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.