Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХохлова А. Ю.-
dc.date.accessioned2014-10-07T11:56:22Z-
dc.date.available2014-10-07T11:56:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationХохлова А. Ю. Проблема манипуляции сознанием потребителей посредством рекламы / А. Ю. Хохлова // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 148-151en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7860-
dc.description.abstractРассмотрены такие основные понятия как маркетинг, реклама, манипуляция. Выделены методы, используемые в рекламных сообщениях, и проблемы манипуляции сознанием потребителей посредством маркетинговых методов влияния на психику.en_US
dc.description.abstractУ даній статті розглянуті такі основні поняття, як маркетинг, реклама, маніпуляція. Виділено методи, що використовуються в рекламних повідомленнях, і проблеми маніпуляції свідомістю споживачів за допомогою маркетингових методів впливу на психікуen_US
dc.description.abstractThe article describes the concepts of marketing, advertising, manipulation. The methods used in advertising and problems of manipulating the consciousness of consumers with marketing techniques of influence on the human psyche are highlighteden_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectманипуляцияen_US
dc.titleПроблема манипуляции сознанием потребителей посредством рекламыen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.118en_US
Розташовується у зібраннях:№ 7-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.