Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШинкаренко А. Д.-
dc.date.accessioned2014-12-16T09:06:10Z-
dc.date.available2014-12-16T09:06:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШинкаренко А. Д. ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ / А. Д.Шинкаренко // Управління розвитком. - 2014. - №9. - С. 127-129en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8088-
dc.description.abstractРозглянуто поняття збуту продукції, описано його роль у діяльності виробничого підприємства. Визначено особливості збуту продукції, шляхи його вдосконалення та розвитку.en_US
dc.description.abstractРассмотрено понятие сбыта продукции, описана его роль в деятельности производственного предприятия. Определены особенности сбыта продукции, пути его совершенствования и развития.en_US
dc.description.abstractThe article reviews the concept of product marketing, describes its role in the production plant operations. The features of the marketing of products, ways of its improvement and development are identified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectуправління збутомen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Розташовується у зібраннях:№ 9-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шинкаренко А.Д. ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ.pdf339,39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.