Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоміна В. В.-
dc.date.accessioned2015-02-25T07:53:17Z-
dc.date.available2015-02-25T07:53:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФоміна В. В. ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПрАТ "ХЛІБОЗАВОД "САЛТІВСЬКИЙ") / В. В. Фоміна // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 52-54en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні засади й особливості забезпечення якості продукції підприємства та її вплив на ефективність виробництва. Виявлено основні складові якості продукції підприємства "Хлібозавод "Салтівський". Сформовано висновки і подано рекомендації щодо підвищення якості продукції та конкурентоспроможності підприємства.en_US
dc.description.abstractРассмотрены теоретические основы и особенности обеспечения качества продукции предприятия и ее влияние на эффективность производства. Выявлены основные составляющие качества продукции предприятия "Хлебозавод "Салтовский". Сформулированы выводы и предоставлены рекомендации по повышению качества продукции и конкурентоспособности предприятия.en_US
dc.description.abstract. The theoretical principles and features of providing company product quality and its impact on production efficiency have been studied. The basic components of the product quality of the enterprise "Bakery "Saltovskyi". Conclusions have been drawn and recommendations for improving product quality and competitiveness of the enterprise have been provided.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectякість продукціїen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectстандартизаціяen_US
dc.subjectсертифікаціяen_US
dc.subjectтехнологічний процесen_US
dc.subjectмодернізація устаткуванняen_US
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПрАТ "ХЛІБОЗАВОД "САЛТІВСЬКИЙ")en_US
dc.subject.udc005.332.4en_US
Розташовується у зібраннях:№ 15-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.