Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоловка К. О.-
dc.date.accessioned2015-03-10T12:27:57Z-
dc.date.available2015-03-10T12:27:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПоловка К. О. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ / К. О. Половка // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 62-65en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8727-
dc.description.abstractОбґрунтовано сутність поняття "маркетингове дослідження", його необхідність та роль у сучасних умовах управління підприємством. Визначено його характерні ознаки. Досліджено змістові підходи до становлення поняття.en_US
dc.description.abstractОбоснована сущность понятия "маркетинговое исследование", его необходимость и роль в современных условиях управления предприятием. Определены его характерные признаки. Исследованы содержательные подходы к становлению понятияen_US
dc.description.abstractThe essence of the concept of marketing research, its importance and role under the modern conditions of management of an enterprise are substantiated. Its characteristic features are defined. The substantial approaches to the formation of the concept are investigateden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectзмістовний підхідen_US
dc.subjectкомплексen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.13en_US
Розташовується у зібраннях:№ 13-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.