Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 498 (час пошуку: 0.073 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Робоча програма навчальної дисципліни "ФІНАНСИ" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2014Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банкамиБихова О. М.; Быхова Е. М.; Bykhova O. M.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.
2012Дослідження стану економічної безпеки сучасної УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2013Торгова марка як чинник успішного розвитку національних підприємств легкої промисловостіБихова О. М.; Быхова Е. М.; Bykhova O. M.
2013Тенденції прибутковості виробничої діяльності машинобудівних підприємств харківської областіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Економічна стійкість, як одна з головних умов забезпечення життєздатності суб’єкта господарювання у довгостроковій перспективіКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2017Качество государственного регулирования и социальная ответственность предприятий как важные факторы конкурентоспособности продукции и страныОрлов П. А.; Orlov P. A.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Птащенко Е. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Ptashchenko O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.