Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 121-130 зі 496 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Методичне забезпечення організації проведення експертизи законодавчих та нормативно-правових актів в економічній сферіІванова О. Ю.; Лаптєв В. І.
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2012Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Фінанси підприємств" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняПрохорова Т. П.; Птащенко О. В.; Prokhorova T. P.; Ptashchenko O. V.
2012Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Менеджмент якості" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навчанняРожко В. І.; Rozhko V. I.
2013Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент якості" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2013Правові аспекти регулювання франчайзингової діяльностіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2013Проблемы социальной ответственности маркетинга в промышленно развитых странах с рыночной экономикой и в Украине в условиях затяжного мирового экономического кризисаОрлов П. А.; Орлов П. А.; Orlov P. A.
2011Управління інтелектуальними активамиБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2013Підходи до визначення витрат на маркетингПритиченко Т. І.; Руденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.; Prytychenko T. I.