Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 221-230 зі 496 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Conducting business negotiations: work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor) levelLysytsia N. M.
2019Conducting Business negotiations: a work program for students of all the specialties of the first (bachelor) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2022Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваРодіонов С. О.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2018Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2022Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструментиРодіонов С. О.
2022Value- based marketing in education as the badis for innovative educational technologiesLysytsia N. M.
2022Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний періодРодіонов С.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.