Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 231-240 зі 496 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Strategies for promotion of national brands on the international marketRodionov S.; Pavtsio V.
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2023Бізнес-планування в маркетинговій діяльності : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняКрасноносова О. М.
2023Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2023Економічна нормативна база компанії: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2023Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2022Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Гронь О. В.
2023Менеджмент якості: : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняНебилиця О. А.
2023Робоча програма переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Бойко Н. О.
2023Товарна інноваційна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.