Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 251-260 зі 496 (час пошуку: 0.041 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Стандартизация и сертификация товаров и услуг" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРожко В. И.; Рожко В. І.; Rozhko V. I.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2017Управління взаємовідносинами : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2019Економічна нормативна база підприємства: практичні завдання та методичні рекомендації для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2019Вимоги роботодавців до компетентностей випускників економічних спеціальностейЛисиця Н. М.; Ус М. І.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2024Методичні рекомендації до написання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 07 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.; Ус М. І.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2023The influence of cultural factors on the reidentification of Ukrainian refugeesByelikova Y.; Lysytsia N.