Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 261-270 зі 496 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Маркетингова товарна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2018Теоретичні засади розвитку глобальних ланцюгів створення вартостіКизим М. О.; Крамарев Г. В.; Іванова О. Ю.; Хаустова В. Є.
2019Оцінка впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства на фінансово-економічні результатиРодіонов С. О.
2019Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійРодіонов С. О.; Брусніцина Д. Е.
2018Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерамиУс М. І.
2018Проблемні аспекти законодавчого забезпечення системи оподаткуванняІванова О. Ю.
2018Експертиза законодавчих та нормативно-правових актів як чинник конкурентоспроможності країниІванова О. Ю.; Севостьянова Г. С.
2018Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освітиУс М. І.
2023Social Media Marketing as a tool for promoting services and goods on the internetIastremska O.; Feshchur I.; Lysytsia N.; Martynenko M.; Losheniuk O.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.