Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 281-290 зі 478 (час пошуку: 0.027 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2023Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.
2024Teaching and Learning amid War Crisis: Perceptions of Ukrainian Academic Staff and Students on Online EducationKononova N.; Berbyuk-Lindström N.; Panchuk A.
2023Theoretical Basis of Relationship Marketing of Ukrainian Higher Education InstitutionsPanchuk A.; Kononova N.
2024Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) levelKotelnikova Iu. M.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.
2023Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємстваУс М.; Легка А.
2024Маркетингова товарна політика сучасного підприємстваМєщенко Н. О.; Ус М. І.
2023Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуУс М.І.
2023Проблеми тренд-форкастингу у сфері модиСаричева К.; Ус М.