Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 301-310 зі 496 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2024Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесуНебилиця О. А.
2023Theoretical Basis of Relationship Marketing of Ukrainian Higher Education InstitutionsPanchuk A.; Kononova N.
2024Teaching and Learning amid War Crisis: Perceptions of Ukrainian Academic Staff and Students on Online EducationKononova N.; Berbyuk-Lindström N.; Panchuk A.
2023Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємстваУс М.; Легка А.
2023Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуУс М. І.
2023Проблеми тренд-форкастингу у сфері модиСаричева К.; Ус М.
2024Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) levelKotelnikova Iu. M.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.
2024Маркетингова товарна політика сучасного підприємстваМєщенко Н. О.; Ус М. І.