Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 311-320 зі 496 (час пошуку: 0.042 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.; Дзенис В. А.; Дзенис А. А.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2019Маркетинг промислового підприємства: методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Гронь А. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Gron O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2022Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Щетинін В. М.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Щетинин В. М.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.; Shchetinin V. M.
2024Digitalization and its Impact on the Development of Contemporary Marketing StrategiesKobets D.; Тerentieva N.; Shkvyria N.; Lysytsia N.; Siemak I.
2024Методичні рекомендації до написання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГриневич Л. В.; Небилиця О. А.; Ус М. І.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчанняРожко В. І.; Щетинін В. М.; Рожко В. И.; Щетинин В. М.; Rozhko V. I.; Schetynin V. M.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент якості" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент у сфері послуг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2009Последствия финансово-экономического кризиса и некоторые направления выхода из негоОрлов П. А.; Orlov P. A.