Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 351-360 зі 496 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Поведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняДагли І. І.
2022Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес- процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринківЗавгородня Т. П.; Костюк В. А.; Холодний Г. О.; Скрипник В. В.
2021Сучасні погляди до управління підприємствомДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Mechanisms of Information and Analytical Support of Local State AdministrationsSudnickas T.; Smalskys V.; Gavkalova N.; Dzenis V.; Dzenis O.
2021Theory and Practice of Organization RebrandingLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Kononenko O. I.; Martynenko A. O.
2023Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингуРодіонов С. О.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2023Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2019Managing integrated marketing channels and communication policy in the market of services for accumulated pension provisionUs M.; Kozlova K.
2019Напрямки інноваційної діяльності як основа конкурентоспрможності підприємствЛисиця Н. М.; Ус М. І.