Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 371-380 зі 478 (час пошуку: 0.051 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2021Theory and Practice of Organization RebrandingLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Kononenko O. I.; Martynenko A. O.
2021Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Сучасні погляди до управління підприємствомДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2016Социальная ответственность некоторых субъектов финансовых рынков в США и странах ЕС: состояние и тенденцииОрлов П. А.; Orlov P. A.
2014Проблемы социальной ответственности субъектов хозяйствования и их рекламной деятельностиОрлов П. А.; Orlov P. A.
2017Важнейшие факторы масштабного повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга для эффективного социально-экономического развития странОрлов П. А.; Orlov P. A.
2021Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "ФІНАНСИ" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.