Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 401-410 зі 496 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетинг в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКотельникова Ю. М.; Небилиця О. А.
2024The impact of internet marketing strategies on the economic development of enterprisesRodionov S.
2024Як змінився рекламний креатив в наш час на прикладі таргетованої рекламиКісурін В. В.
2024Інтернет-маркетингові стратегії як драйвер економічного зростання підприємствРодіонов С.
2023Modern strategy and tactics development algorithm of internet marketing on the B2B markeBoiko N.
2024Ключові аспекти маркетингу креативних індустрій в епоху цифрових трансформаційНебилиця О. А.
2024Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for UkraineBoiko N.
2024Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н.
2024Electronic commerce: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleKotelnikova Iu.
2024Advertising and PR in marketing activity: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleLysytsia N.