Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 421-430 зі 496 (час пошуку: 0.015 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльностіУс М. І.
2024Дизайн рішення в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2024Управління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г.
2024Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівняАлдошина М.
2024Маркетингова збутова політика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2024Електронна комерція : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКотельникова Ю. М.
2024Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності вищої освіти 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2024Сучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2024Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.; Мірзоєв Д. Ш.
2024Маркетингова товарна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.