Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 441-450 зі 478 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Trademark Management : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleRodionov S.
2024International marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycleGrynevych L.; Lysytsia N.
2024Neuromarketing : program of the course for students of all specialty of the third (educational and scientific) levelKotelnikova Iu.
2023Modern strategy and tactics development algorithm of internet marketing on the B2B markeBoiko N.
2020Innovations in the insurance market of a developing country: Case of UkraineYehorycheva S.; Fysun I.; Hudz T.; Palchuk O.; Boiko N.
2024Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for UkraineBoiko N.
2024Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2024Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г.
2024Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л.; Мірзоєв Д.; Холодний Г.