Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 461-470 зі 478 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Introduction to the speciality : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelBoiko N.
2024Marketing : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelUs M.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2025Інноваційний маркетинг у фармацевтичному бізнесі: роль digital-інструментівПашняк І. М.; Ус М. І.
2024Стратегії цифрового маркетингу для просування мобільних додатків, роль таргетованої рекламиПашняк І. М.; Ус М. І.
2024Особливості реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовахПивоваров С.; Перевозова І.; Холодний Г.
2014Робоча програма навчальної дисципліни " Маркетинг промислового підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2025Інтеграція маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Антоненко М. В.
2025Дослідження процесів цифровізації вітчизняних страхових послуг в сучасних умовахХолодний Г. О.; Антоненко О. І.
2025Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Косогова В. О.