Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-210 зі 29322 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Управління потенціалом розвитку сфери обслуговування в сучасних соціально-економічних умовахГаврильченко О. В.; Гаврильченко Е. В.; Havrylchenko O. V.
2019Дослідження показників оцінювання інформаційних процесів управління промисловим підприємствомГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
2019Необхідність інформатизації управлінської праці сучасного підприємстваГрузіна І. А.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.
2019Період трансформаційних процесів в економіці для промислового підприємстваГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
2019Огляд сучасних підходів до оцінки якості цільових програм в УкраїніКанова О. А.; Канова А. А.; Kanova O. A.
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2018Methodical approach to analysis of volatility, uncertainty, complexity and ambiguity of the external environmentKotlyk A. V.; Jamal Y.; Котлик А. В.; Джамаль Я.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Організаційна культура сучасної організації: ціннісний підхідЛепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.