Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 211-220 зі 29322 (час пошуку: 0.02 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Application of the aprilane return method for administration of adninistrative decisions under assessment of risksMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019The new product introduction process as a managerial activityMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Instrinsic and extrensic motivation: factors and engagementMazorenko O. V.; Boateng E. K.; Мазоренко О. В.; Боатенг Е. К.; Мазоренко А. В.
2019Ways of exporting goods in the worldMazorenko O. V.; Мазоренко О. В.
2019Аналіз сучасних підходів до мотивації персоналуМельник А. О.; Melnyk A. O.
2018Управління репутацією і іміджем підприємстваПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Місце України у світових інноваційних рейтингахВелика О. Ю.; Великая Е. Ю.; Velyka O.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institutionUs M.; Ус М. І.; Ус М. И.