Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 261-270 зі 29322 (час пошуку: 0.047 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основівпровадження бенчмаркінгуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Створення підрозділу іміджевої політики внз як елемент реалізації можливостей автономіїМілевський С. В.; Милевский С. В.; Milevskiy S. V.
2016Застосування інтерактивних елементів дистанційного навчання в самостійній роботі студентівНіколаєв І. В.; Чаговець Л. О.
2017Якість функціонування робочої групи з питань контролінгуВеретенникова Г. Б.; Veretennykova G. B.
2016Інформаційна відкритість підприємства в умовах підвищення соціальної відповідальності маркетингуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Моделі оцінки та аналізу фінансового стану підприємств житлово-комунального господарстваКлебанова Т. С.; Рудаченко О. О.; Гвоздицький В. С.; Рудаченко О. А.; Гвоздицкий В. С.; Klebanova T. S.; Rudachenko O. O.; Gvozdytskyi V. S.
2016Системно-динамические модели в управлении финансовой деятельностью предприятияГурьянова Л. С.; Трунова Т. Н.; Гур’янова Л. С.; Трунова Т. М.; Guryanova L. S.; Trunova T. N.
2016Моделирование финансовой деятельности предприятия в условиях нестабильной внешней средыГурьянова Л. С.; Трунова Т. Н.; Гур’янова Л. С.; Трунова Т. М.; Guryanova L. S.; Trunova T. N.
2017Стратегічне управління ІТ-компанією в умовах «сервісної економіки»Яценко Р. М.; Баликов О. Г.; Яценко Р. Н.; Балыков А. Г.; Yatsenko R. N.; Balykov O. G.
2016Levels of the social responsibility of business entities and their marketing activitiesNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.