Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28421-28430 зі 29324 (час пошуку: 0.028 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Big data technologies in analysis of consumer behaviorParkhomenko N.; Vilcekova L.; Starchon P.
2024The impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterpriseParkhomenko N.
2025Особливості обліково-аналітичної системи в умовах глобальної трансформаціїАзаренков Г. Ф.
2025Фінансування вищої освіти як детермінанта формування людського капіталу в умовах регіональних диспропорційПисарчук О.
2024Формування інформаційного забезпечення управління фінансовим станом суб’єкта малого підприємництва в системі бухгалтерського, податкового обліку та фінансової звітностіБащук І. Г.
2025Деякі аспекти формування полюсів зростання Харківського регіонуСиромолот Е. А.; Гавкалова Н. Л.
2025Інтеграція маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Антоненко М. В.
2025Дослідження процесів цифровізації вітчизняних страхових послуг в сучасних умовахХолодний Г. О.; Антоненко О. І.
2025Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Косогова В. О.
2025Організація ведення інтернет-торгівлі суб’єктами малого підприємництва: обліковий та податковий аспектБащук І. Г.