Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2891-2900 зі 29333 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙРябуха В. О.
2012БЕНЧМАРКІНГ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАУльянов О. В.
2012Розвиток засобів розробки, створення та поширення реклами в УкраїніКасьян О. Ю.
2012ОСОБЕННОСТИ МОДЕЛИРОВАНИЯ ПРОЦЕССОВ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯСнурникова Е. А.
2012ОСОБЛИВОСТІ ДІЛОВОЇ КАР’ЄРИ ЖІНКИСтавицька К. А.
2008МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛЬНОГО БАЗИСУ ОПИСУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕММалярець Л. М.; Малярец Л. М.; Malyarets L. M.
2012ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ЗАТ "ХЛІБОЗАВОД "САЛТІВСЬКИЙ"Литвинцева Г. С.
2012ЗАСТОСУВАННЯ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІМаховський В. Б.
2012СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРАЦІ ТА ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИТомілович Г. Г.
2012СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ТОМАСАНерейко М. М.