Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 29296 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA»Лазарєв М. В.; Лазарев М. В.; Lazariev M. V.
2016Варіанти технічного переозброєння виробництва на підприємствах України у сучасних умовахКоник М. М.; Konyk M. M.
2016Загальна стратегія та підходи до її розробки в молочно - перероблюваної промисловостіОвсяник Г. Г.; Ovsyanik G. G.
2016Визначення основних етапів формування ефективної стратегії підприємстваГудзенко В. В.; Gudzenko V. V.
2016Методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваАртекова Т. О.; Артекова Т. А.; Artekova T. O.
2012Прибуток в системі показників оцінки соціально-економічної ефективності діяльності підприємстваЯвдак М. Ю.; Yavdak M. Y.
2015Развитие выносливости на занятиях физическим воспитанием в группе ЛФК.Улаева Л. А.; Собко И. Н.
2011Розвиток професійної компетентності управлінського персоналуЛитовченко І. В.; Литовченко И. В.; Litovchenko I. V.
2015Новый метод повышения интереса к здоровому образу жизниУлаева Л. А.
2015Факторы, влияющие на повышение эффективности занятий в группе физической реабилитацииУлаева Л. А.