Просмотр собрания по группе - Авторы Demchenko G. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 19 из 19
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Foresight as a system of future prediction methodsDemchenko G. V.; Ignatenko L. O.; Демченко Г. В.; Ігнатенко Л. О.; Демченко А. В.; Игнатенко Л. А.
2018Активізація інноваційної діяльності підприємствЯстремська О. М.; Демченко Г. В.; Ястремская Е. Н.; Демченко А. В.; Yastremskaya O. M.; Demchenko G. V.
2015Активізація інноваційної діяльності підприємства на основі удосконалення організаційного забезпеченняДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Активізація інноваційної діяльності підприємства шляхом формування робочої групиДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Активізація інноваційної діяльності шляхом використання корпоративної культуриДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2018Аналіз сучасних тенденцій логістичного аутсорсингу в УкраїніДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Визначення сутності поняття «інноваційна активність підприємства» в літературних наукових джерелахДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2019Вирівняний графік, як інструмент підвищення якості операційного менеджменту промислового підприємстваДемченко Г. В.; Захаров В. А.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.; Zakharov V. A.
2017Загальні аспекти вибору показників оцінки інноваційної активності промислових підприємствДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Загальні аспекти вибору показників оцінки інноваційної активності промислових підприємствДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Застосування апарату нечіткої логіки у формуванні комплексної оцінки організаційного забезпечення активізації інноваційної діяльностіДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Концепція Total Innovation Management – парадигма управління інноваціями ХХІ століттяДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМажник Л. О.; Демченко Г. В.; Мажник Л. А.; Демченко А. В.; Mazhnyk L. O.; Demchenko G. V.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Розвиток теоретичних засад організаційного забезпечення інноваційної діяльності підприємстваДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Розробка концептуальної моделі розвитку організаційного забезпечення активізації інноваційної діяльності промислового підприємстваДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Сутність поняття інновації в розрізі сучасної наукиДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Теоретичне підґрунтя інновацій: аналіз сутностіДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.