Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Us M.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 14 из 14
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through design
Martynenko M.
;
Lysytsia N.
;
Martynenko A.
;
Us M.
2023
Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through design
Martynenko M.
;
Lysytsia N.
;
Martynenko A.
;
Us M.
2019
Directions of social partnership of employers and universities in the sphere of economic education in Ukraine
Lysytsia N. M.
;
Martynenko M. V.
;
Bielikova N. V.
;
Gron O. V.
;
Us M.
2019
Managing integrated marketing channels and communication policy in the market of services for accumulated pension provision
Us M.
;
Kozlova K.
2019
Prospects for innovations in marketing of economic educational services in Ukraine
Lysytsia N. M.
;
Martynenko M. V.
;
Prytychenko T. I.
;
Gron O. V.
;
Us M.
2018
Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institution
Us M.
;
Ус М. І.
;
Ус М. И.
2020
The influence of competence potential of changes in higher education on the training of specialists for entrepreneurship
Vnukova N. M.
;
Achkasova S. A.
;
Us M.
;
Pyvovarov V.
2019
Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2017
Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2017
Ознаки та напрями розвитку міжнародних партнерських відносин України
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2018
Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємств
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2016
Партнерські відносини підприємств в машинобудівній галузі
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2015
Партнерські відносини як основна тенденція поглиблення взаємодії підприємств
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2018
Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємства
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.