Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20499
Название: | Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institution |
Другие названия: | Соціальне партнерство як необхідна умова внутрішнього забезпечення якості освіти в закладі вищої освіти Социальное партнерство как необходимое условие внутреннего обеспечение качества образования в учреждении высшего образования |
Авторы: | Us M. Ус М. І. Ус М. И. |
Ключевые слова: | social partnership partner relationships interaction higher education quality of education internal quality assurance of education institution of higher education principles of partnership соціальне партнерство партнерські відносини взаємодія вища освіта якість освіти внутрішнє забезпечення якості освіти заклад вищої освіти принципи партнерства социальное партнерство партнерские отношения взаимодействие высшее образование качество образования внутреннее обеспечение качества образования учреждение высшего образования принципы партнерства |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Us M. Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institution / М. Us // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал. – 2018. – № 10 (84). С. 199-215 |
Краткий осмотр (реферат): | The aim of the study is to determine the essence of social partnership and to identify necessary components of the social partnership system regarding the possibility of internal quality assurance in the institution of higher education. In the course of the study the methods of theoretical analysis of scientific-methodological literature, methods of empirical research: observation, questioning, generalization and classification of the received data and modeling have been used. On the basis of the research results, the information- methodological provision for implementation of the model of construction of the social partnership of the HEI has been proposed. The main goal and simultaneously the advantage of building and developing social partnership in the field of higher education is seen in the possibility of forming an integrated educational space, through the creation of an active system of social interaction. Метою дослідження є визначення сутності соціального партнерства й виявлення необхідних складових системи соціального партнерства щодо можливості внутрішнього забезпечення якості освіти в закладі вищої освіти. У процесі дослідження використано методи теоретичного аналізу науково-методичної літератури, методи емпіричного дослідження: спостереження, опитування, узагальнення і класифікація отриманих даних та моделювання. На основі результатів дослідження було запропонованого інформаційно-методичне забезпечення щодо реалізації моделі побудови соціального партнерства ЗВО, що передбачає: зростання пізнавального інтересу студентів та школярів до навчання; підвищення мотивації студентів до саморозвитку, самовиховання, самоактуалізації, самовизначення, самореалізації; зростання якості освіти; розвиток особистісних якостей студентів; сформованість навичок здорового способу життя; само- та професійне визначення випускників ЗВО; адаптація випускника ЗВО до сучасних соціально-економічних умов, зокрема ринку праці; упровадження проектних та інформаційних технологій в освітній та науковий процеси; підвищення мотивації студентів, викладачів, батьків, абітурієнтів, випускників, роботодавців та інших потенційних партнерів до взаємодії; підвищення методичної, методологічної та інформаційної культури викладачів; наявність умов для реалізації здібностей та можливостей студентів; розширення соціального партнерства; задоволення потреб населення в новій якості освітніх послуг; зміцнення змістовної взаємодії шкіл, коледжей, технікумів та ЗВО; зміцнення змістовної взаємодії роботодавців, випускників та ЗВО. Запропоноване забезпечення взаємодії ЗВО в межах соціального партнерства дозволяє перейти в режим державно-громадського управління університетом тощо. Основною метою й одночасно перевагою побудови та розвитку соціального партнерства в сфері вищої освіти вбачається можливість формування інтегрованого освітнього простору за допомогою створення дієвої системи соціальної взаємодії. Целью исследования является определение сущности социального партнерства и выявление необходимых составляющих системы социального партнерства относительно возможности внутреннего обеспечения качества образования в учреждении высшего образования. В процессе исследования использованы методы теоретического анализа научно-методической литературы, методы эмпирического исследования: наблюдение, опрос, обобщение и классификация полученных данных и моделирования. На основе результатов исследования было предложенного информационно-методического обеспечение реализации модели построения социального партнерства вуза. Основной целью и одновременно преимуществом построения и развития социального партнерства в сфере высшего образования видится возможность формирования интегрированного образовательного пространства посредством создания действующей системы социального взаимодействия. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20499 |
Располагается в коллекциях: | Статті (М) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ус.pdf | 5,3 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.