Просмотр собрания по группе - Тема Інтернет

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 81  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Аналіз методів інформаційного пошуку в мережі інтернетПарфьонов Ю. Е.; Морозов О. І.; Parfonov Y. E.; Morozov O. I.
2021Аудіовізуальні засоби масової комунікації в політичній діяльностіРоманюк О. І.; Коваленко І. П.
2021Аудіовізуальні засоби масової комунікації в політичній діяльностіРоманюк О. І.; Коваленко І. П.
2022Аудіовізуальні засоби масової комунікації в політичній діяльності /Романюк О. І.; Коваленко І. П.
2020Введення в мережі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 125 “Кібербезпека” першого (бакалаврського) рівняЄвсеєв С. П.
2019Введення в мережі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 125 “Кібербезпека” першого (бакалаврського) рівняГаврилова А. А.
2022Веб-технології та веб-програмування: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» освітньої програми «Інформаційні системи та технології» першого (бакалаврського) рівняЛимаренко В. В.
2018Визначення методів та засобів для уніфікації процесу розробки веб-ресурсів малого підприємстваАлексієв В. О.; Горяінов В. М.; Алексеев В. О.; Горяинов В. Н.; Aleksiyev V. O.; Horiainov V. M.
2018Дослідження архітектури веб-рішень для реалізації сервісних контрактів автомобільної компаніїАлексієв В. О.; Цемма Д. О.; Алексеев В. О.; Цемма Д. А.; Aleksiyev V. O.; Tsemma D.
2014Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недолікиГондаренко М. А.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2013ЕЛЕКТРОННА ФОРМА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИВекліч З. В.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2021Застосування інноваційних комп’ютерних технологій в сфері освітиЛаврінець А. О.
2012Маркетингові комунікації в мережі інтернетДивінець М. О.
2022Методи ведення бізнесу в ІнтернетіБутенко Д. С.; Гуща Д. С.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Віртуальні підприємства та електронний бізнес" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" всіх форм навчанняГрабовський Є. М.; Грабовский Е. Н.; Grabovsky E. M.
2016Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в управлінні" для студентів напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" всіх форм навчанняЯценко Р. М.; Коваленко К. С.; Яценко Р. Н.; Коваленко Е. С.; Yatsenko R. M.; Kovalenko K. S.
2012Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходівТарасов О. В.; Бакіров М. А.; Тарасов А. В.; Бакиров Н. А.; Tarasov O. V.; Bakirov N. A.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.