Просмотр собрания по группе - Тема Інтернет-маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 28  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Relationship of competitiveness of entrepreneurship and Internet-marketingPtashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.; Птащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Пащенко Т. І.
2016Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльностіПтащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Ptashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.
2020Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМельнікова А. В.
2012ЗАСТОСУВАННЯ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІМаховський В. Б.
2012ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇСиволоб А. О.
2018Маркетингові комунікації в туристичній діяльностіСущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.
2013ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИМаклакова М. Г.
2023Основи електронного бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняВільхівська О. В.
2013Основні переваги інтернет-маркетингуЖиліна А. О.
2012ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІАртюшенко Н. М.
2014ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІКісельов В. В.
2023Підприємництво в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняМажник Л. О.; Небилиця О. А.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інтернет-маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2019Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійРодіонов С. О.; Брусніцина Д. Е.
2023Удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологійЛегка А.
2023Управління ІТ-бізнесом : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняВільхівська О. В.
2019Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняРябова З. В.; Почуєва О. О.
2018Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами»Рябова З. В.; Полякова Г. А.; Почуєва О. О.
2013ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТГогой І. Ю.; Прокопенко Д. А.