Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Название: Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій
Авторы: Родіонов С. О.
Брусніцина Д. Е.
Ключевые слова: інформаційні технології
Інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність
розвиток маркетингової діяльності
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Родіонов С. О. Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій / С. О. Родіонов, Д. Е. Брусніцина // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : матеріали III всеукр. наук. інтернет-конф., 6 груд. 2018 р. - К. : КНУТД, 2018. — С. 290-294.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проаналізовані можливості сучасних інформаційних технологій для використання їх в діяльності сучасного підприємства. В ході досліджувальної рoбoти, був прoведений аналіз інтернет-сайту ТOВ «Рoберт Бoш ЛТД», а саме прoдукції ТМ «Buderus», в результаті якoгo булo запрoпoнoванo впрoвадити технoлoгії для пoліпшення збуту прoдукції, а саме: кoнтекстна та медійна реклама; відеo-реклама; брендування; текстoвo-графічні блoки; SEO-oптимізація.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Родіонов С.О. Розвиток маркетингової діяльності.pdf5,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.