Просмотр собрания по группе - Тема маркетинговая стратегия

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 25  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Product differentiation as a basic competitive marketing strategy in crisisStepanenko V. O.; Степаненко В. О.
2014Syllabus of the academic discipline "MARKETING MANAGEMENT" for students of of speciality "Business Administration" of all forms of studyЛепейко Т. І.; Котлик А. В.; Lepeyko T. I.; Kotlyk A. V.; Лепейко Т. И.
2016Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчанняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпеченняПилипенко А. А.; Фартушняк О. В.; Пасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pylypenko A. A.; Fartushnyak O. V.; Pasichnyk I. Y.
2013Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізаціїБерезовський К. М.; Березовский К. М.; Berezovsky K. M.
2015Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваГриценко В. І.; Гриценко В. И.; Gritsenko V. I.
2017Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризиКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2015Методичний підхід до оцінки маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2013Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.; Кулешова Н. В.; Kuleshova N. V.
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2015Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваОнегіна К. Д.; Онегина Е. Д.; Oneginа K.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасичник И. Ю.; Пасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.; Пасичник И. Ю.
2012ПРОБЛЕМЫ ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРОДУКЦИИ В УСЛОВИЯХ РЫНОЧНОЙ ЭКОНОМИКИКлычева Н. А.
2015Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікаціяЯстремська О. М.; Поклонська Л. С.; Ястремская Е. Н.; Поклонская Л. С.; Iastremska O. M.; Poklonska L. S.
2013ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТРябик Г. Є.; Рябик А. Е.; Ryabyk G. Y.
2016Теоретичні положення управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2012Формування маркетингової стратегії просування банківських продуктівКотелевська Ю. В.; Котелевская Ю. В.; Kotelevska Y. V.