Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
русский
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми competencies
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 5 до 14 із 14
< назад
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2020
Knowledge economy and innovation infrastructure: Syllabus of the educational discipline for students specialty in 073 "Management" of the first (bachelor degree) level
Strokovych H. V.
2021
The Use of Concept Maps in the Process of Independent Study of Educational Material in Higher Mathematics
Norik L. O.
;
Lebedeva I. L.
2022
Theoretical aspect of competitiveness of human resources
Iastremska O.
2018
Економічна та соціальна географія світу: робоча програма для слухачів підготовчого відділення
Свинаренко Н. О.
;
Пастушенко А. О.
;
Свинаренко Н. А.
;
Пастушенко А. А.
;
Svynarenko N. O.
;
Pastushenko A. O.
2016
Компетентісний підхід до управління в сфері туристичного бізнесу
Кравцова А. В.
;
Kravtsova A. V.
2012
Оцінка якості трудового потенціалу
Малюкіна А. О.
;
Малюкина А. А.
;
Malyukina A. O.
2017
Проблеми використання компетентісного підходу на туристичних підприємствах
Кравцова А. В.
;
Kravtsova A. V.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Прохорова Т. П.
;
Гронь О. В.
;
Прохорова Т. П.
;
Гронь А. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
2018
Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Гронь А. В.
;
Gron O. V.